Державна підсумкова атестація з математики випускників 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів проводитиметься у письмовій формі. Завдання для проведення атестації укладають учителі математики, погоджує педагогічна рада та затверджує керівник навчального закладу.
Для проведення державної підсумкової атестації буде підготовлено декілька варіантів атестаційних робіт. Кожна робота ділиться на 3 частини.
Перша частина: 10-12 завдань у тестовій формі з 4-5 варіантами відповіді на кожне, один з яких правильний. Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен наводити будь-які міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь.
Друга частина: 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Завдання вважається виконаним правильно, якщо в роботі вказана тільки відповідь. Усі необхідні обчислення виконуються у чернетці.
Третя частина: 3-4 завдання відкритої форми. Завдання вважаються виконаними правильно, якщо наведено розгорнутий запис з обґрунтуванням кожного етапу розв’язання та вказано правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань.
У кожній iз частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри і геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1. Завдання охоплюють увесь курс математики 5-9 класах.